Reklamace
Riziko reklamace se snažíme minimalizovat tím, že prodáváme pouze kvalitní a osvědčené výrobky. Přesto může k reklamaci dojít. V takovém případě řešíme reklamaci rychle a k maximální spokojenosti zákazníků.
Kontaktní osoba pro reklamaci
XXX
- Pokud Vám dopravce předává balík výrazně deformovaný, nepřebírejte jej a informujte nás o této skutečnosti, abychom Vám mohli ihned zaslat balík nový. Vzniklou situaci si vyřídíme s dopravcem sami.
- Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, kontaktujte nás prosím, celou situaci ihned vyřešíme.
- V případě reklamace v rámci záruční doby: produkt ve většině případů měníme obratem za nový. Záruční doba našich produktů je 24 měsíců od převzetí produktu spotřebitelem.
- V případě reklamace po záruční době: zjistíme-li, že se jedná o dříve neprojevenou vadu materiálu, i v tomto případě celou reklamaci vyřídíme na naše náklady.
Obecný postup reklamace
1. Z důvodu preference individuálního jednání se zákazníkem doporučujeme před počátkem řešení reklamace zavolat na telefon + XXX, kde se domluvíte na přesném postupu reklamace tak, aby Vás stála co nejméně času a úsilí.
2. Reklamované zboží doručte poštou na adresu:
APB EUROPE Trade s.r.o.
Obránců míru 989/5
742 21 Kopřivnice
3. Až zboží odešlete, pošlete nám na email obchod@zdravenadobi.cz žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou zboží a přiložte naskenovaný podací lístek. V případě oprávněné reklamace, která nevznikla z důvodu neodborného nebo nevhodného zacházení kupujícího (viz obchodní podmínky), Vám náklady na doručení rádi proplatíme.
4. Do balíčku přiložte list s informací, z jakého důvodu chcete zboží reklamovat, dále uveďte vaše telefonní číslo, na které vás můžeme kontaktovat a přiložte originál nebo kopii faktury.
5. Jakmile nám balík bude doručen, zavoláme Vám s informací o uznání reklamace a termínu zaslání nového zboží. Nové zboží zasíláme co nejrychleji.